اگرچه بسیاری از م componentsلفه های مختلف وجود دارد که به یک صفحه اصلی سازگار با جستجوگرها می آیند ، اما وقتی کاملاً از آن مطلع شوید بسیار ساده است.

 

جمعه وایت برد ویژه ای در Moz وجود دارد که به اجزای اصلی یک صفحه اصلی خوش ساخت پرداخته است.

 

در مورد روش قدیمی ساخت صفحه اصلی در مقابل روش جدید بحث شده است.

 

در اینجا یک نمای کلی از تخته سفید Rand Fishkin است که تصویر کلی را به ما نشان می دهد.

 

 

می توانید "روش قدیمی" را نادیده بگیرید زیرا در این بحث قابل استفاده نیست.

 

آنچه می خواهم روی آن تمرکز کنم ، پنج نکته اصلی A تا E است.

 

اگر همه این عناصر را شامل شوید ، صفحه اصلی شما باید کاملاً دوستانه SEO باشد و برای موفقیت در SERP جایگاه مناسبی داشته باشد.

 

اکنون می خواهم ضمن ارائه مثالهای مرتبط ، هر یک از این عناصر را تجزیه و درمورد آنها با جزئیات بیشتر بحث کنم

 

آرم و ناوبری

من نمی خواهم وقت زیادی را اینجا بگذرانم زیرا کاملاً خود توضیحی است.

 

بدیهی است که می خواهید آرم خود را وارد کنید زیرا این باعث تقویت هویت برند شما می شود.

 

در مورد ناوبری خود ، شما می خواهید تمام بخشهای اصلی سایت خود را وارد کنید.

 

این به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا به سرعت جستجوهای خود را محدود کرده و آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند و به شما اجازه می دهد Google موضوع اصلی سایت و نام تجاری شما را درک کند.

 

و من دلیلی برای "بیش از حد زیبا" بودن با این موضوع نمی بینم.

 

فقط ناوبری خود را به راحتی و در یک توالی منطقی قابل مشاهده کنید.

 

توجه کنید که چگونه در صفحه اصلی Quick Sprout موارد را بسیار ساده نگه می دارم؟

 

 

من فکر می کنم که صفحه اصلی Sprout Social در پیروی از این فرمول ساده نیز بسیار عالی عمل می کند.

 

 

توضیح اینکه شرکت شما چه کاری انجام می دهد

این یکی عظیم است.

 

شما باید به طور واضح و دقیق توضیح دهید که شرکت شما و محصولی که ارائه می دهید دقیقاً چیست.

 

شما می خواهید هنگام انجام این کار دو نکته مهم را در خاطر داشته باشید.

 

ابتدا می خواهید پیشنهاد خود را برای بازدیدکنندگان کاملاً شفاف و واضح بیان کنید.

 

در مورد پیشنهاد شما کاملاً تردیدی وجود ندارد.

 

این یک مثال عالی از Cloud Bakers است.

 

 

بلافاصله مشخص است که آنها یک سیستم مبتنی بر ابر برای ایمیل ، ذخیره سازی فایل آنلاین ، اشتراک فایل و غیره ارائه می دهند.

 

در مورد Quick Sprout ، من اطمینان حاصل کردم که هیچ سردرگمی برای بازدید کنندگان وجود ندارد.

 

 

نکته اصلی در اینجا این است که شما می خواهید به سرعت نقطه منحصر به فرد خود (USP) را ایجاد کنید.

 

علاوه بر این ، شما می خواهید مقدار معقولی از محتوای غنی را وارد کنید.

 

این فرصت را برای شما فراهم می کند تا USP خود را گسترش دهید تا پیشنهاد خود را برای بازدید کنندگان متبلور کنید و به Google کمک کنید تا موضوع کلی سایت و نام تجاری شما را بهتر درک کند


راهنما ایمیل مارکتینگ اصلی ,خواهید ,صفحه ,کاملاً ,وجود ,مورد ,صفحه اصلی ,وارد کنید ,وجود ندارد ,برای بازدید ,بازدید کنندگان ,برای بازدید کنندگان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوشته های دخترک خرید و فروش فلزیاب مورگان7000در تهران 09100061386 اسم نوشته | سایت سفارش و طراحی عکس نوشته تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد جی جی مدیا | دانلود فیلم و سریال ایرانی قالیشویی در اصفهان |خلیج فارس